Identyfikacja The North Face Concept Store w Bielsku-Białej miała na celu stworzenie strony powitalnej sklepu, wizytówek, formularza karty stałego klienta oraz ulotek.
3, 2, 1 . . . Start!
W trakcie trwania prac remontowych dla nowo powstającego sklepu The North Face Concept Store w Bielsku-Białej zostaliśmy poproszeni o przygotowanie kilku niezbędnych elementów reklamowych, wchodzących w skład identyfikacji The North Face.
Internetowa strona powitalna sklepu
Prosta informacyjna strona powitalna sklepu TNF Concept Store zawierać miała chwytliwą grafikę, logo TNF, dane teleadresowe sklepu oraz odnośniki do świeżo założonych profili w mediach społecznościowych. Spośród wielu przesłanych zdjęć, wybraliśmy to najbardziej przyciągające. Dodatkowy czerwony efekt wstążki nadał trójwymiarowości i dodatkowej przestrzeni – choć fakt tej na zdjęciu zdobytego szczytu górskiego nie brakuje 🙂
Formularz karty stałego klienta sklepu TNF Concept Store
Po wypełnieniu uprawniał w przyszłości do nabywania produktów sklepu po stałych promocyjnych cenach.
Wizytówki sklepu The North Face Bielsko-Biała
Wizytówki stały się kolejnym ważnym elementem Identyfikacji The North Face. Ogólne, sklepowe, laminowane folią matową z dodatkowo wybiórczo nanoszonym lakierem UV.
Identyfikacja The North Face – ulotka promocyjna
Na identyfikację sklepu The North Face składało się również konieczność stworzenia ulotki dwustronnej mającej charakter informacyjny oraz rabatowy. Zainteresowani mogli dowiedzieć się z niej kiedy nastąpi otwarcie sklepu oraz uzyskać rabat + prezent w zależności od wydanej kwoty.
To jak?
ZANTERESOWANY(A)??
Kliknij poniższy przycisk i zapoznaj się z ofertą cenową wybranej usługi.
Zapraszamy!