Rozumiem jakby chodziło o hot dogi z Orlenu, ale kebaby?! Tak czy inaczej właściciele strony dla dorosłych – Pornhub domagają się, aby restauracja z East Village (NY) zmieniła swoje logo.
MindGeek będący właścicielem Pornhub, twierdzi że biało-żółte logo Döner Haus jest zbyt podobne do popularnej strony dla dorosłych. W ten sposób niemiecka sieć restauracji dostaje graficzny prztyczek w nos wraz z nakazem do zaniechania używania swojego logo.
Podobieństwo
Jeśli takowe występuje to ma ono miejsce w tylko i wyłącznie w kolorystyce. Widoczne podobieństwo przeważającej czerni łamane w obu przypadkach jest białą czcionką oraz… uwaga! żółtym prostokątem o zaokrąglonych rogach!
Roszczenia, które listownie otrzymali zarządzający restauracją zwalają z nóg. Podnoszone są tutaj kwestie możliwości pomyłki (sic!) i wprowadzania w błąd. Te roszczenia zaskoczyły restauratorów.
Zaskoczenie
Zaskoczenia nie ukrywa rodzina skupiona wokół kebabowego interesu. Zdaniem Pauline Phan, menedżera ds. marketingu w Döner Haus jest podkreślanie, że firmy funkcjonują w dwóch zupełnie różnych sektorach biznesu. Nie widzimy możliwości, żebyśmy mogli być z nimi myleni – relacjonuje.
Jak dotąd nie wszczęto jeszcze żadnego procesu sądowego, ale MindGeek stwierdził, że zamierza „podjąć odpowiednie działania prawne”, jeśli restauracja nie zmieni swojego logo.
Wygląda więc na to, że pornografia potrafi niszczyć i wypatrzać zdrowe relacje między kobietą, a mężczyzną nie tylko w sferze seksu, ale też kuchni…
Potrzebujesz nowego LOGO?
Skontaktuj się ze mną!