Logo ColaCao ma już 75 lat! Pamiętam jak w latach 90-tych było ono popularnym i bardzo słodkim (smacznym) dodatkiem do mleka. ColaCao… mniam, mniam… wspaniały smak mojego dzieciństwa. Ten unikatowy jak na tamte czasy napój, dzisiaj jest już tylko słodkim wspomnieniem bardzo rzadko spotykanym w sklepach.
50 szklanek co sekundę
ColaCao jest wiodącą marką w kategorii rozpuszczalnego kakao w Hiszpanii, kraju, w którym co sekundę spożywanych jest 50 szklanek mleka i ColaCao.
Logo firmowe ColaCao
Przeprojektowanie marki, takiej jak ColaCao, stało się ekscytującym wyzwaniem, a nawet zadaniem, które nie jest zbyt łatwe do osiągnięcia, marka bowiem obrała bardzo wyraźny cel: umocnić swoją dotychczasowwą rolę lidera, a także otworzyć się na nowe pokolenia.
– Battlegroup
Producent ColaCao firma Idilia Foods chce to uczynić poprzez szersze informacje zarówno na temat produktu, jak i jego receptury.
Nowa strategia
Aby połączyć strategię, kreatywność i pasję do marki, należało stworzyć nową koncepcję opartą na autentyczności i naturalności produktu.
Nowa koncepcja dla istniejącego już wcześniej hasła: The Original – łączyć ma trzy prawdy produktowe:
1) Pionier w swojej kategorii (oryginalna receptura z 1945 r),
2) Naturalne kakao („Certyfikat UTZ” – największy program zrównoważonego rozwoju w świecie kakao),
3) Żadnych niepotrzebnych dodatków.
Od kakaowca po kubek
Ilustracja przewodnia ma jeszcze jedno bardzo istotne zadanie. W sposób możliwie najprostszy stać się pewnego rodzaju opowiadaniem.
Właśnie tutaj uwidocznione zostało 75-cio letnie dziedzictwo i pochodzenie marki ColaCoa: od drzewa kakaowego po najbardziej rozpoznawalny napój kakaowy na całym świecie.
* * *
– –
Prawa autorskie:
Zamieszczone tutaj nazwy, znaki firmowe, filmy i fotografie są zastrzeżone oraz prawnie należą do ich właścicieli.
Zostały przedstawione tutaj celem przykładu.
Źródło:
BattleGroup.com
ColaCao.es
Interesuje Cię usługa projektowania logo firmowego?
Pamiętaj! Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twojego biznesu skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo
(tel. 606 170 256 / biuro@logarytm.com.pl)