Skip to main content

BRAND HERO

PROTAGONISTA W FIRMOWEJ BAJCE

Potrafi zrobić prawdziwą furorę – pod warunkiem, że poświęca mu się należną uwagę. Jest jak Tamagotchi. Jeśli dbasz – rośnie. Jeśli zostawisz – okryje się kurzem  i nikomu już do niczego nie będzie potrzebne.

Brand Hero to nie chwilowa zabawka, czy trend. Właściwie rozwijane potrafi wciągnąć i opowiedzieć nieznaną nikomu firmową opowieść w taki sposób, że zostanie zapamiętany. I oto właśnie chodzi!

BRAND HERO

PROTAGONISTA W FIRMOWEJ BAJCE

3 499 zł netto

(4 303,77 zł brutto)

 Briefing + Analiza przesłanych materiałów
3 różne postacie do wyboru
5 korekt wybranego projektu (etap szkicu)
Wybraną postać przedstawiamy w dwóch funkcjach (np. powitalnej, wskazującej na usługę/produkt)
Merytoryczny opis stworzonych projektów
Autorskie prawa majątkowe
Umowa cywilno-prawna

Termin realizacji: do 25 dni roboczych

Brand hero jest bohaterem danej marki. Przedstawia się go, jako jej ucieleśnienie, co pozwala klientom na nawiązanie więzi emocjonalnej z na linii klient-firma. Choć wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy dobrze zilustrowana postać potrafi zrobić przysłowiową „robotę”.

Kim jest bohater marki?

Mali bohaterzy skupiają wszystkie najważniejsze dla danej marki wartości i atrybuty. Najczęściej takiego bohatera potrzebują przedsiębiorstwa o ugruntowanej pozycji na rynku. Pomaga on wytworzyć interesujący dla konsumenta przekaz, dzięki któremu zasięga on informacji o reklamowanym produkcie.

Cały ten przekaz z łatwością trafia do człowieka, ponieważ ten ma w swojej naturze czerpanie przyjemności z przekazywania historii. Najważniejsze jest, aby przekaz był interesujący. Wtedy nie ma znaczenia, kto go opowiada. Brand hero pomaga w jego utrwaleniu. Szczególnie przydaje się w sytuacjach, gdy konkurenci oferują produkty na zbliżonym poziomie.

Przewaga nad innymi

Przedsiębiorstwa, konkurujące na bardzo nasyconym rynku, powinny poszukiwać każdej możliwości uzyskania przewagi nad resztą stawki. Wypracowanie brand hero pozwala na opracowanie dodatkowej strategii w mediach społecznościowych, gdzie będą pokazywane jego losy. W ten sposób uzyska się zainteresowanie konsumentów, którzy będą chcieli poznać dalsze perypetie bohatera.

Taka osoba świetnie nadaje się na bohatera postów, relacji czy materiałów reklamowych. Staje w centrum uwagi podczas organizowania konkursów i eventów. Stworzony bohater często jest jedyną opcją na zapoznanie rynku z marką i jej produktami. Przydaje się to w momencie, gdy klient wchodzi do sklepu. Od razu może skojarzyć daną firmę z brand hero.

Proces tworzenia

Bardzo często tworzeniem brand hero zajmują się agencje reklamowe. Jednak jeśli tylko firma czuje się na siłach i posiada odpowiednie kompetencje, może spróbować sama ożywić takiego bohatera. Proces tworzenia zawiera się w trzech krokach. Na początku należy zbadać charakter marki. Do tego potrzebne jest określenie grupy docelowej i zdefiniowanie wartości, które mają przyświecać firmie.

Kolejnym etapem jest nakreślenie charakteru i atrybutów bohatera. Wynikają one bezpośrednio ze strategii przedsiębiorstwa, która nada figurze wygląd i osobowość. Bardzo często będą opierać się na stereotypach. Na końcu następuje opracowanie projektu graficznego. Bohater zostanie powołany do życia. Należy przygotować projekt w różnych w formatach. Na tym etapie dochodzi do opracowania wytycznych, jak taki bohater ma zostać zaprezentowany.

Przewaga nad innymi

Wnoszenie czegoś unikalnego do współpracy klient-firma jest wpisane w DNA Agencji Brandingowej LOGARYTM™. Z tego względu skupianie firmowej uwagi jedynie na sprzedaży nigdy nie przynosiło satysfakcji.

Mowa o prawdziwej historii – o wzroście, który ma przynieść korzyść końcowemu odbiorcy – konsumentowi. Jeżeli on poczuje jakość, będzie chętniej nabywał i być moze rekomendował ofertę innym.

Brand hero ma wzrastać w tej idei.
To są jego korzenie.

Misja

Jako ludzie dorastając musimy zmierzyć się z wieloma często nieoczekiwanymi sytuacjami, które przynosi życie. Przytłoczeni, nieradzący sobie z emocjami suniemy przez życie szukając pocieszenia – także w jedzeniu. Jemy więcej niż potrzebujemy, przez co po latach masa ciała jest daleka od tej wymarzonej… Świadomość takich historii, sprawia, ze nie będziecie już patrzeć na Brand Hero jako na firmową maskotkę.
To postać mająca mieć realny wpływ na kondycje Waszych klientów.

To misja.

Interesujące?

Brand Hero to nie chwilowa zabawka, czy trend. Właściwie rozwijane potrafi wciągnąć i opowiedzieć nieznaną nikomu firmową opowieść w taki sposób, że zostanie zapamiętany. I oto właśnie chodzi!

Przejdź do oferty

Leave a Reply