Czy marka Marka Candy ma nowy logotyp? Tak! Nowa tożsamość i coraz bardziej inteligentne produkty prowadzą włoską markę na podbój międzynarodowych rynków.
Candy – zmiana włoskiego designu
Candy, kultowa marka z charakterystycznym włoskim designem na Milan Design Week ujawnia swoją nową tożsamość. Nowe logo Candy i nowa gama produktów intuicyjnych, technologicznych i połączonych rozwiązań dla nowego inteligentnego poziomu. Hmm… Zobaczmy.
Od 1945 roku Candy jest jednym z europejskich liderów na rynku AGD, wyróżniając się inteligentnymi i dostępnymi produktami. Dziś Candy jest gotowa osiągnąć kolejny poziom, przekraczając oczekiwania konsumentów dzięki prostym i innowacyjnym rozwiązaniom dla najbardziej złożonych wyzwań życiowych.
Nie tylko design ewoluuje
Ewolucja znajduje odzwierciedlenie w zdolności do dostarczania wydajnych rozwiązań we wszystkich kategoriach produktów i zaspokajania każdej potrzeby konsumenta. Candy zapewnia wysokiej jakości standardy i dostępność – ponoć wyzwanie, które było realizowane od samego początku i nadal jest realizowane. Dziedzictwo marki jest rozpoznawalne przede wszystkim w charakterystycznym włoskim stylu. Ponadczasowe wzornictwo, które odzwierciedla dbałość o szczegóły i podejście do tworzenia inteligentnego i łatwego środowiska domowego.
Nową tożsamość, zdolną do komunikowania cech podziwianych również w odnowionej linii produktów: eleganckich, schludnych, skutecznych i satysfakcjonujących. Kontrast między zaokrąglonymi krawędziami i ostrymi liniami tworzy niezwykłą harmonię, podczas gdy otwarte litery wyrażają dynamizm i technologiczną duszę. Historyczny niebieski kolor pozostawia miejsce dla ponadczasowej szarości, bardziej eleganckiej i stylowej, zgodnie z ewolucją marki.
Nowa marka Candy
Nowy Candy ma elegancki i minimalistyczny design, a jednocześnie jest ponadczasowy. Dla przykładu koncepcja „ready to cook” jest doskonale reprezentowana przez linie Candy Black, Candy Full Inox i Candy Stainless Steel Collection. Każda jest prezentowana w dedykowanych obszarach i charakteryzuje się wysokiej jakości włoskim wzornictwem, zarówno pod względem materiałów, jak i wykończeń.
W skład linii wchodzą piekarniki w klasie energetycznej A++, kuchenki mikrofalowe combi, płyty grzewcze i płyty indukcyjne ze zintegrowanymi okapami. Są one absolutną nowością dla marki.
Asortyment
Piekarniki wyróżniają się funkcjami spełniającymi wszystkie potrzeby konsumentów. Na przykład technologia No Preheat umożliwia rozpoczęcie cyklu gotowania bez wstępnego podgrzewania. Aby zaoszczędzić czas i energię, podczas gdy FullMenu umożliwia jednoczesne gotowanie pełnego menu dzięki sześciu różnym poziomom we wnęce.
Nowa era marki jest „gotowa do połączenia”, gotowa zmaksymalizować potencjał łączności dzięki aplikacji hOn. Obszar poświęcony łączności jest zdominowany przez IoT Wall: interaktywną mozaikę wykonaną z monitorów, grafiki i świateł zsynchronizowanych ze sobą. Mozaika ta pokaże i bezpośrednio zaangażuje odwiedzających w trzy różne scenariusze, aby pokazać, w jaki sposób łączność może konkretnie poprawić codzienne życie ludzi:
- „ready to save” podkreśla zaangażowanie w zrównoważony rozwój i szacunek dla środowiska – reprezentowane przez funkcje takie jak Eco-Schedule do planowania prania;
- „ready to last” podkreśla znaczenie konserwacji i dbałości o każde urządzenie;
- „ready to live” świadczy o zaangażowaniu Candy w zaspokajanie potrzeb ludzi dzięki funkcjom takim jak zdalne sterowanie, specjalne programy oraz funkcje przepisów i list zakupów.
Nowa gama lodówek do zabudowy Candy króluje w obszarze „ready to cool”. Rozwiązania te w pełni wyrażają koncepcję „Odświeżania bez wysiłku” dzięki połączeniu wzornictwa i technologii. Charakteryzująca się różnymi rozmiarami, aby zaspokoić każdą potrzebę aranżacji wnętrz, nowa gama integruje najnowocześniejsze technologie w zakresie konserwacji żywności i łatwości użytkowania.
Agencja Brandingowa LOGARYTM™ jest członkiem STGU
POTRZEBNY REBRANDING?
Odważ się to zmienić!