Firma GEBEST ma już swojego Brand Hero, który wesprze i uatrakcyjni firmowy przekaz. Opracowanie idealnego rozwiązania nie należało do najłatwiejszych ponieważ finalnie zostały zmienione całkowicie pierwsze założenia z briefu :o)
Ogłaszamy nad czym pracowaliśmy w ostatnim czasie! Wiele miesięcy działań, mnóstwo spotkań, miliony pomysłów i w końcu jest. Przedstawiamy Wam Gebeściaka, który od teraz będzie Waszym najlepszym przyjacielem i prawą (złotą) rączką.
– Gebest
Czym zajmuje się firma GEBEST?
Jak możemy przeczytać na firmowej stronie – od 2018 roku z sukcesem zaopatrują polskich przedsiębiorców i klientów indywidualnych w części do maszyn i urządzeń wykorzystywanych w motoryzacji, budownictwie, transporcie i rolnictwie.
Sprzedają produkty od sprawdzonych polskich i europejskich producentów. Dostarczają części i akcesoria pneumatyczne oraz elementy hydrauliki siłowej, a w naszym asortymencie znajdują się między innymi:
- węże i akcesoria
- złącza i zawory
- płyty i wykładziny gumowe
- preparaty do regeneracji i ochrony maszyn
Na przestrzeni lat firmie GEBEST zaufało tysiące klientów indywidualnych oraz setki przedsiębiorców z całej Polski i Europy. Do tej pory firma miała okazję współpracować z LOTOS Petrobaltic, Grupą Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A., Narodowym Centrum Badań Jądrowych i Kopalnią Soli „Wieliczka” S.A.
Założenia firmowej postaci
Brief projektowy zakładał wykorzystanie wizerunku pogodnego i uśmiechającego się węża. Argumentem nawiązującym do stworzenia takiej postaci bezpośrednio jest fakt posiadania przez firmę szerokiego asortymentu wężów wykorzystywanych w różnych gałęziach przemysłu.
Za dodatkowym wykorzystaniem takiej właśnie postaci jest hasło marketingowe:
“Kto się nie rozwija – ten się zwija”
Ocena Brand Hero
Prezentujemy nasz punkt widzenia dotyczący poruszonej w korespondencji e-mail użyteczności brand hero. Wąż z całą pewnością pasuje do pierwszych założeń (asortyment, hasło), jednak w kwestii możliwości prezentowania wybranych produktów ma on ograniczenia chwytne.
Nie zmienia to faktu, że pojedyncze wybrane elementy oferty jest w stanie prezentować.
Nowy pomysł na postać brand hero
Czasem tak bywa, że należy odrzucić to co nie pasuje i stanąć przed wyzwaniem stworzenia czegoś zupełnie innego. Po dalszych negocjacjach wypracowaliśmy wspólny kierunek – może robot?
Efekt?! Przeczytajcie sami
Dzień dobry Panie Mateuszu,
chyba jedyne co mi przychodzi teraz do głowy to WOOOOW !!!! 😀
Ten Gebeściak jest rewelacyjny! 🙂 Dobrze, że zdecydowaliśmy się jednak przekonać czy wąż to to co chcieliśmy, bo jednak na 100% wąż to nie to 😀
Robot wygląda genialnie 🙂
Już organizuję spotkanie w firmie, żeby go przedstawić zespołowi 🙂 i szczerze – nie mogę się doczekać żeby zobaczyć ich reakcje 😉
Pozdrawiam.
Poznajcie go bliżej!
Gebeściak przyszedł na świat w kwietniu 2024 roku, więc jest fabrycznie nowy. Mimo młodego wieku ma jednak ogromną wiedzę. Dotyczy ona głównie jego zainteresowań – pneumatyki, hydrauliki siłowej i mechaniki. Najbardziej lubi bawić się w sklep, dlatego zaoferowaliśmy mu posadę pomocnika klienta! Będzie doradzał Wam, odpowiadał na pytania i podpowiadał w kwestiach związanych z naszą ofertą i nie tylko!
Agencja Brandingowa LOGARYTM™ jest członkiem STGU
BRAND HERO to …
PROTAGONISTA W TWOJEJ FIRMOWEJ BAJCE