Skip to main content

Firma GEBEST ma już swojego Brand Hero, który wesprze i uatrakcyjni firmowy przekaz. Opracowanie idealnego rozwiązania nie należało do najłatwiejszych ponieważ finalnie zostały zmienione całkowicie pierwsze założenia z briefu :o)

Ogłaszamy nad czym pracowaliśmy w ostatnim czasie! Wiele miesięcy działań, mnóstwo spotkań, miliony pomysłów i w końcu jest. Przedstawiamy Wam Gebeściaka, który od teraz będzie Waszym najlepszym przyjacielem i prawą (złotą) rączką.

– Gebest

Czym zajmuje się firma GEBEST?

Jak możemy przeczytać na firmowej stronie – od 2018 roku z sukcesem zaopatrują polskich przedsiębiorców i klientów indywidualnych w części do maszyn i urządzeń wykorzystywanych w motoryzacji, budownictwie, transporcie i rolnictwie.

Sprzedają produkty od sprawdzonych polskich i europejskich producentów. Dostarczają części i akcesoria pneumatyczne oraz elementy hydrauliki siłowej, a w naszym asortymencie znajdują się między innymi:

  • węże i akcesoria
  • złącza i zawory
  • płyty i wykładziny gumowe
  • preparaty do regeneracji i ochrony maszyn

Na przestrzeni lat firmie GEBEST zaufało tysiące klientów indywidualnych oraz setki przedsiębiorców z całej Polski i Europy. Do tej pory firma miała okazję współpracować z LOTOS Petrobaltic, Grupą Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A., Narodowym Centrum Badań Jądrowych i Kopalnią Soli „Wieliczka” S.A.

Założenia firmowej postaci

Brief projektowy zakładał wykorzystanie wizerunku pogodnego i uśmiechającego się węża. Argumentem nawiązującym do stworzenia takiej postaci bezpośrednio jest fakt posiadania przez firmę szerokiego asortymentu wężów wykorzystywanych w różnych gałęziach przemysłu.

Za dodatkowym wykorzystaniem takiej właśnie postaci jest hasło marketingowe:
“Kto się nie rozwija – ten się zwija”

Pierwsze trzy szkice postaci węża

Ocena Brand Hero

Prezentujemy nasz punkt widzenia dotyczący poruszonej w korespondencji e-mail użyteczności brand hero. Wąż z całą pewnością pasuje do pierwszych założeń (asortyment, hasło), jednak w kwestii możliwości prezentowania wybranych produktów ma on ograniczenia chwytne.


Nie zmienia to faktu, że pojedyncze wybrane elementy oferty jest w stanie prezentować.

Postać po zasugerowanych korekatach trzymająca suwmiarkę.

Nowy pomysł na postać brand hero

Czasem tak bywa, że należy odrzucić to co nie pasuje i stanąć przed wyzwaniem stworzenia czegoś zupełnie innego. Po dalszych negocjacjach wypracowaliśmy wspólny kierunek – może robot?

Efekt?! Przeczytajcie sami

Dzień dobry Panie Mateuszu, 

chyba jedyne co mi przychodzi teraz do głowy to WOOOOW !!!! 😀

Ten Gebeściak jest rewelacyjny! 🙂 Dobrze, że zdecydowaliśmy się jednak przekonać czy wąż to to co chcieliśmy, bo jednak na 100% wąż to nie to 😀 

Robot wygląda genialnie 🙂 

Już organizuję spotkanie w firmie, żeby go przedstawić zespołowi 🙂 i szczerze – nie mogę się doczekać żeby zobaczyć ich reakcje 😉 

Pozdrawiam.

Poznajcie go bliżej!

Gebeściak przyszedł na świat w kwietniu 2024 roku, więc jest fabrycznie nowy. Mimo młodego wieku ma jednak ogromną wiedzę. Dotyczy ona głównie jego zainteresowań – pneumatyki, hydrauliki siłowej i mechaniki. Najbardziej lubi bawić się w sklep, dlatego zaoferowaliśmy mu posadę pomocnika klienta! Będzie doradzał Wam, odpowiadał na pytania i podpowiadał w kwestiach związanych z naszą ofertą i nie tylko!

Samochód firmowy Agencji Brandingowaej LOGARYTM™
Gebeściak firmy GEBEST
źródło: materiały reklamowe klienta (gebest.pl)
Gebeściak firmy GEBEST
źródło: materiały reklamowe klienta (gebest.pl)




BRAND HERO to …

PROTAGONISTA W TWOJEJ FIRMOWEJ BAJCE

Leave a Reply