Firmy korzystają z różnych pomysłów na to, jak się skutecznie promować. Chętnie wykorzystują do tego celu gadżety reklamowe. Kubek jest jednym z często wybieranych przedmiotów. Z różnych względów jest to doskonały nośnik reklamy. Zamówienie kubka z logo to dobra inwestycja, choć ważne jest jeszcze, jak prezentuje się nadruk.
Kubek z firmowym nadrukiem – reklama idealna
Kubki służą bardzo długo. Nie są produktem, który służy w ograniczonym czasie. I nie zużywają się. Kubek z logo firmy to taka reklama, z którą klient ma kontakt codziennie. Kawę czy herbatę pije się przez 365 dni w roku i zwykle częściej niż raz dziennie. Wydatek na kubek jest jednorazowy, a reklama stała i w częstym kontakcie z klientem.
Planując działania reklamowe, uwzględnia się, jak są one odbierane przez ludzi. Powinny wzbudzać dobre uczucia. Otrzymanie kubka z firmowym nadrukiem zazwyczaj ucieszy. To przydatny przedmiot. Delektowanie się herbatą czy wzmacnianie się kawą jest czymś przyjemnym. Tym chwilom przyjemności towarzyszy reklama na kubku.
Różny wygląd kubka pod nadruk
Kubki wybierane pod nadruk mają różny wygląd. Niektóre są całkiem zwyczajne, inne bardziej oryginalne. Nadruk robi się na białym kubku. Możliwe jest też wykonanie go na naczyniu kolorowym. Jeśli nie z zewnątrz, to bywa, że kolor jest wewnątrz. Dla osób, które planują taką inwestycję, ważne jest, że mogą wybrać nawet najtańszy kubek. Ciekawszy może podobać się bardziej, ale najważniejsze jest coś innego.
Czy projekt logo na kubku ma znaczenie?
Skuteczność kubka jako przedmiotu reklamowego zależy od nadruku. Ważne jest, jak prezentuje się logo i wszystko inne, co tworzy nadruk. W projektowaniu nadruku na kubku najważniejsze jest, by był on:
- dobrze widoczny,
- odpowiednio duży,
- gustowny.
Logo i inne elementy na kubku muszą być wyraziste. Wybierając dla nich kolory, uwzględnia się tło, na którym będą widoczne. By nadruk dobrze pełnił swoje zadanie, nie może być mały. Jego wielkość musi być dopasowana do kubka. Projekt nadruku na kubek musi także uwzględniać wymogi estetyczne. Nie może być np. zbyt dużej ilości kolorów. Te cechy to priorytet. Niekiedy ważne stają się i inne cechy np. nadruk elegancki, pomysłowy, dowcipny.
Jakie elementy zawiera projekt nadruku?
W kubkach firmowych nadruk musi odnosić się do firmy. Znajdzie się na nim jej logo, nazwa. W projektowaniu tego, co znajdzie się na kubku, uwzględnia się charakterystyczne dla firmy kolory. Można nanieść coś innego, co też kojarzy się z działalnością firmy, np. hasło reklamowe. Poza elementami typowo reklamowymi mogą być i inne dodatkowe.
Kubek z logo firmy to jeden z najlepszych pomysłów, by reklamować firmę. Warto jednak zwracać uwagę na wygląd treści reklamowej. Dobrze zaprojektowany nadruk uczyni ze zwykłego kubka reklamowego sympatyczny przedmiot codziennego użytku. Im bardziej się podoba, im chętniej się go używa, tym lepiej pełni swoją funkcję reklamową.