FORMULARZ BRAND HERO
– – –
I. TO WAŻNE. PRZECZYTAJ PROSZĘ.
Prosimy odpowiedz na jak największą liczbę zadanych w formularzu pytań. Wpłynie to znacząco na stopień zrozumienia Twoich potrzeb, co z kolei przełoży się na poprawę jakości współpracy. Odpowiedzi, których udzielisz pomogą nam dokładnie zaznajomić się z potrzebami oraz oczekiwaniami względem przyszłego projektu postaci Brand Hero.
Jeśli informacje te będą niepełne, skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły.
II. OGÓLNE INFORMACJE O FIRMIE I BRANŻY
Opisz proszę w kilku słowach firmę, rodzaj oferowanych produktów, usług oraz elementy charakterystyczne dla tej branży.
III. CEL
Jaki problem postać powinna rozwiązywać lub w czym pomagać? (np. polepszyć komunikację, bardziej związać z marką, promować usługę)
IV. PRZESŁANIE
Jakie jest główne przesłanie, które pragniesz przekazać swoim klientom i odbiorcom?
V. TAKA SYTUACJA
Napisz proszę w ilu funkcjach przyszła postać powinna zostać narysowana. (np. kontakt / promocja usługi / funkcja powitalna) Standardowa wycena zakłada 2 zasugerowane funkcje.
VI. OTOCZENIE
Zastanów się proszę, czy powyższa ilość sytuacji wystarcza, czy może dla każdej powinno zostać stworzone dodatkowe otoczenie?
VII. Zwróć na to uwagę / Tego raczej nie chcę
Jeżeli jest coś na co podczas projektowania powinniśmy zwrócić szczególną uwagę lub coś co w projekcie absolutnie nie może się znaleźć to opisz to właśnie tutaj. (np. symbol lwa od zawsze towarzyszył naszej kancelarii radców prawnych. Dobrze byłoby więc nawiązać do jego symboliki).
VIII. POLA EKSPLOATACJI
Gdzie będzie używana postać? (np. druk, strona internetowa, TV, pluszowa maskotka firmowa itp.)
IX. KONKURENCJA
Czy podobają się postacie innych firm? Jeśli tak, to prosimy o podanie ich adresów www lub zwyczajnie można je dołączyć do e-maila zwrotnego w formie załącznika. Napisz proszę dlaczego akurat te Brand Heros Cię zaciekawiły.
X. KOLORYSTYKA
Prosimy o opisanie zakresu barw, jakimi mamy posługiwać się tworząc postać. Jeśli posiadasz zdefiniowane kolory według określonych palet kolorystycznych, prosimy o ich wskazanie.
XI. TERMIN / BUDŻET
Na każdy nawet ten wydawałoby się najdrobniejszy projekt potrzeba określonego czasu oraz pieniędzy do jego ukończenia. Szacunkowa wycena wstępna oparta o informacje dostarczone w niniejszym formularzu zostanie przekazana do 2 dni roboczych licząc od dnia wysłania uzupełnionego formularza.
XII. SKĄD WIESZ O NASZEJ FIRMIE?
Prosimy o postawienie ”X” w miejscu odpowiedniej odpowiedzi.
XIII. INFORMACJE DO KORESPONDENCJI
To już ostatnie potrzebne informacje. Dziękujemy serdecznie za poświęcony czas potrzebny na wypełnienie niniejszego kwestionariusza. Wkrótce skontaktujemy się z Tobą. W międzyczasie, w przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.