Godne uwagi jest to iż można śmiało stwierdzić, że osoba kupująca dany produkt, tak naprawdę kupuje pewne wyobrażenie. O sobie oraz tego co dany produkt, czy usługa tej konkretnej osobie oferuje. Na ułamek sekundy daje ona klientowi poczucie tego jak dany produkt czy usługa mogą pozytywnie wpłynąć na jego życie. To właśnie dlatego producenci reklam oraz identyfikacji wizualnej firm branży motoryzacyjnej coraz częściej wybierają reklamowanie normalnego życia różnych ludzi, a nie bezpośrednio samochodów.
Zauważ jak dużo teraz jest reklam skupiających się na rodzinie, uczuciach, wspomnieniach. Relacje rodziców z ich dziećmi teraz jak nigdy dotąd są sprawą najważniejszą w reklamach telewizyjnych. To porusza. To oczywiście też wzrusza.
Kompleksowość identyfikacji wizualnej firm
Idąc dalej tym tropem nasuwa się wniosek, że dany klient jeszcze nie znający produktu, ale zachęcony ładnym logo, szatą graficzną oraz treścią merytoryczną decyduje się na jego zakup. Dlatego właśnie kompleksowa identyfikacja wizualna firm to inwestycja, która zwraca się po wielokroć. Bez wątpienia, kupujemy oczami.
Reasumując. W przyszłości jeśli firma dodatkowo „zaplusuje” niezmienne rzetelną informacją, wywiązywaniem się ze swoich obietnic oraz sprawianiem, że klient będzie się czuł naprawdę najważniejszy, to już nic nie stoi jej na przeszkodzie do sukcesu.
Wypoczynek a identyfikacja wizualna firm
Powyższe słowo niesie ze sobą dużą dawkę pozytywnej energii. Każdemu raczej dobrze się kojarzy.
Projektując te kilka istotnych dla właścicieli elementów identyfikacji wizualnej firm przenosiliśmy się myślami raz po raz do zielonej i jakże pięknej Brennej.
_ _
Klient: Ośrodek wypoczynkowy „Pod Świerkami” (http://www.pod-swierkami.pl/)
Zakres prac: Przydrożny billboard / banery / ulotki / rollup
Pamiętaj! Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twojego biznesu skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo (tel. 606 170 256 / biuro@logarytm.com.pl)
Zainteresował Cię temat identyfikacji wizualnej firm?
Skontaktuj się z nami!