• O Nas
  • Oferta
  • Portfolio
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
Agencja Brandingowa LOGARYTM™ Agencja Brandingowa LOGARYTM™
  • O Nas
  • Oferta
  • Portfolio
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
close
Cart (o) 0 / 0,00zł
Home » Identyfikacja Wizualna »
30 kw.
Identyfikacja Wizualna

Spółka InnerWeb z nowym logotypem

  • 28 marca, 2021
  • Posted by Mateusz
  • innerweb logo, księga znaku, wip logo
  • Leave a comment

Klient:
INNERWEB Sp. z o.o.
www.innerweb.pl

Zakres prac:
• Stworzenie księgi znaku logo WIP Sp. z o.o.,
• Stworzenie logotypu INNERWEB Sp. z o.o.,
• Stworzenie księgi znaku INNERWEB Sp. z o.o.

Na początek

W projektowaniu logotypu wszystko ma swój początek. Takim początkiem jest wypełniany z klientem lub przesłany mu drogą mailową formularz.

Ma on za zadanie zgromadzenie ważnych informacji dotyczących branży, określeniu kierunku prac projektowych, uwag klienta, a także jego pomysłów.

Praca koncepcyjna

Nic nie jest w stanie zastąpić czasu z kartką i ołówkiem. Rodzące się w głowie koncepcje właśnie tutaj mają swój wyraz.

Korekty

Gdy projekt jest już wstępnie zaakceptowany i tym samym ma określony dalszy kierunek działań można przystąpić do wprowadzania zmian.

Faza korekt
Projekt zaakceptowany. Konstrukcja.

Czym jest księga znaku?

To nic innego jak drogowskazy na drodze informujące kierowcę jak powinien się na niej zachowywać i czego przestrzegać. Księga znaku powinna zawierać wszystkie potrzebne informacje o tym jak używać stworzony projekt dla dobra klienta.

Innymi słowy logotyp powinien być dostarczany wszelkim podmiotom (w tym przede wszystkim studiom graficznym, drukarniom oraz producentom materiałów promocyjnych) tylko i wyłącznie w postaci elektronicznej wraz z wersją elektroniczną Księgi w celu uniknięcia użycia znaku niezgodnie z zasadami tożsamości wizualnej InnerWebSp. z o.o.

Zobacz przykład:
• księga znaku logo WIP Sp. z o.o. (.pdf)
• księga znaku INNERWEB Sp. z o.o. (pdf)

Co to jest pole ochronne znaku?

Pole ochronne znaku (x) to koło mające swój środek w kropce litery “i”, a kończące się z lewej zewnętrznej części logotypu. To obszar, w którym nie powinny znajdować się żadne inne elementy naruszające integralność logo (np. tekst, grafiki, brzegi arkusza bądź ekranu).

Prawidłowo stosowane Pole ochronne znaku zabezpiecza logo przed niepożądanymi ingerencjami z zewnątrz i zapewnia tym samym prawidłowy, niezakłócony odbiór wizualny.

Pole podstawowe (1/2 x) określa najmniejszy możliwy obszar, w którym nie powinny znajdować się żadne inne elementy naruszające integralność logo (np. tekst, grafiki, brzegi arkusza bądź ekranu). Podczas skalowania logo pole ochronne znaku należy odpowiednio powiększać lub pomniejszać.

Przykład pola podstawowego i ochronnego znaku

Tak robić nie należy

Nie powinno się dopuszczać do sytuacji, w której logo przybiera formę przedstawionych tutaj złych przykładów. Grozi to destabilizacją najistotniejszego elementu identyfikacji wizualnej firmy, co w konsekwencji przynosi skutek odwrotny od zamierzonego.Użycie logo w nieprawidłowy sposób nie tylko nie podnosi prestiżu firmy, ale świadczy o niedbałości braku profesjonalizmu.

Przykłady nieprawidłowego użycia logotypu

Podziękowanie za współpracę

Referencje w formie wideo. To bardzo miły gest ze strony firmy InnerWeb Sp. z o.o. – Dziękujemy!

Referencje – miła forma podziękowania za współpracę // Innerweb.pl

* * *

Prawa autorskie:
Zamieszczone tutaj nazwy, znaki firmowe i fotografie są zastrzeżone oraz prawnie należą do ich właścicieli.
Zostały przedstawione tutaj celem przykładu.

SZUKASZ CZEGOŚ INNEGO?

ŻADEN PROBLEM. ZARAZ POMOŻEMY!

  • PRZEJDŹ DO KONTAKTU
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Previous Post
Next Post
OFERTA
  • • Projektowanie logo
  • • Identyfikacja wizualna
  • • Strony internetowe
  • • Brand Hero
  • • Księga Znaku
Case studies
  • • The North Face
  • • KIA Lotos Race
  • • Koszulki dla "Górali"
  • • Higiena System
  • • Reksio.fr
Konto
  • • Moje konto
  • • Mój koszyk
  • • Polityka prywat.
  • • Formy płatności
Tutaj jesteśmy

Agencja Brandingowa
LOGARYTM™ Sp. z o.o.

43-300 Bielsko-Biała
ul. Zapłocie Duże 53,
kom. +48 606 170 256
kom. +48 502 172 443
biuro@logarytm.com.pl

© 2022 Agencja Brandingowa LOGARYTM™. All rights reserved

Strona główna
Blog
Oferta
Kontakt

Zadzwoń!

Scroll To Top
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Behance
Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę witrynę, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.
Accept More info