Sieć sklepów Pepco cieszy się w Polsce bardzo dużą popularnością. Klienci doceniają tę markę przede wszystkim za świetną obsługę oraz bardzo szeroki asortyment. Na półkach i wieszakach z powodzeniem można znaleźć modną odzież dla całej rodziny, zabawki dla dzieci i przybory szkolne, a także przede wszystkim elementy wyposażenia kuchni i gadżety do domu oraz produkty sezonowe (na przykład na grilla czy piknik).
Metamorfoza sklepów Pepco
Zmiany w sklepach Pepco to efekt wielomiesięcznych badań rynku oraz potrze docelowej grupy klientów. Początkowo największe metamorfozy zostały przeprowadzone na terenie Wrocławia, ale z czasem zasięg zmian oraz innowacji obejmie również pozostałe sklepy na terenie całego kraju.
Do najważniejszych zmian w sklepach Pepco należy między innymi zwiększenie powierzchni sprzedażowej (a co za tym idzie, również liczby oferowanych produktów), dodatkowe zagospodarowanie wolnego miejsca na terenie sklepu na wiszące panele ścienne i tablice z drobnymi artykułami, modernizacja zaplecza pracowniczego oraz zmiany wizualne w postaci innych cenówek czy oznaczenia artykułów promocyjnych. Wśród ważnych zmian jest również nowe logo, które zostało już wprowadzone w kilkunastu wrocławskich sklepach marki oraz będzie docelowo wdrażane w nowo otwartych punktach, oraz modernizowane wśród istniejących już sklepów.
Nowoczesny marketing marki Pepco – nowy szyld oraz logo sklepów
Zmienione logo sklepów Pepco z pewnością wpisuje się w trend nowoczesnego marketingu oraz dbałości o detale. Nie bez znaczenia jest fakt, że zostało ono przygotowane w oparciu o liczne konsultacje — zarówno wśród specjalistów do marketingu, jak i również w odniesieniu o rozmowy z klientami oraz kontrahentami.
Nowe sklepy Pepco to prawdziwa wizualna metamorfoza w porównaniu z dotychczasowymi. Choć dotychczasowe logo zbudowało już niewątpliwie pewną renomę oraz było rozpoznawalne wśród klientów to jego nowa odsłona z pewnością przypadnie wszystkim do gustu. Jak wskazuje dyrektor ds. marketingu sieci Pepco nowe logo oraz wygląd sklepów ma nie tylko sprawić, że zakupy w sklepie będą znacznie bardziej komfortowe i przyjemne, ale przede wszystkim wskazywać na ciągły rozwój marki, dbałość o relacje z klientem oraz kojarzenie się sklepów Pepco z przyjemną, rodzinną i podążająca za nowymi trendami siecią. Nowe logo to świetny sposób na podkreślenie zachodzących zmian w obrębie sklepu, a także podkreślenie wartości sklepu na tle konkurencji.
Wprowadzone przez Pepco zmiany z pewnością są bardzo korzystne i mocno wpłyną na odbiór wizerunku sklepu w oczach dotychczasowych, jak i nowych klientów. Marketing rządzi się swoimi sprawami – niewątpliwie nowe logo oraz szeroki zakres zmian w sklepach na różnych płaszczyznach, to nie tylko znak nowoczesności, ale przede wszystkim dbałości o nawet najdrobniejsze detale oraz obsługę na wysokim poziomie.