Skip to main content

Co warto prowadzić stronę WWW czy bloga? Co będzie korzystniejsze? Wskazujemy podstawowe różnice pomiędzy blogiem a stroną internetową. Przedstawiamy korzyści z pisania bloga, a także czy warto stworzyć stronę wizytówkową?

Czy blog biznesowy to dobry pomysł?

Blogi nie służy do propagowania treści lifestylowe, jest źródłem wiedzy! Te najlepiej prowadzone stwarzają możliwość dotarcia do klientów. Zapoznają się z profilem działalności. Blogowanie wpływa na pozycjonowanie. Częste dodawanie wpisów i śledzenie zainteresowań klientów pozwala pozyskiwać ich znacznie więcej. W rezultacie przekłada się to na zwiększenie ruchu na stronie. Można o wiele szybciej stworzyć wizerunek eksperta, zdobyć zaufanie wśród odbiorców, co pozwala uzyskać nowe zlecenia. 

Oszczędność czasu podczas blogowania

Blogowanie wymaga poświęcenia pewnej ilości czasu. Konieczne jest zaangażowanie, choć podsumowując efekty można wywnioskować, że to oszczędność. Klienci czerpiący wiedzę z bloga zadają o wiele mniej pytań. Skonstruowanie przejrzystego artykułu powinno zaspokoić ciekawość obserwujących osób. W odpowiedziach do klientów można umieszczać odnośniki do artykułów. Co więcej, dokładny opis może dotrzeć także do nowych osób. 

Pozyskiwanie nowych klientów

Każda osoba prowadząca działalność w sieci dąży do pozyskiwania klientów. Blog jest doskonałym narzędziem. Systematyczne dodawanie wpisów pozwala uzyskać lepszą optymalizację pod SEO. Konieczne jest zapoznanie z tematyką fraz kluczowych, zadbanie o linkowanie zewnętrzne. Należy także odpowiednio przygotować stronę i przestrzegać zaleceń wtyczki Yoast SEO podczas tworzenia nowych wpisów. Wszystko to przekłada się na lepsze wyniki w wyszukiwarce, a tym samym zwiększyć ilość odbiorców. 

Blog to długofalowa reklama

Posty umieszczane na Facebooku i Instagramie cechują się posiadaniem krótkiej żywotności. Umieszczanie wpisów na blogach to doskonały sposób do zachowania treści. Dobrej jakości artykuł pozwala na utrzymanie liczby odwiedzin, udostępnień i komentarzy. Przekierowania mogą odbywać się poprzez daną frazę wpisaną w wyszukiwarkę, bez względu na jego wiek. Wpis na blogu jest reklamą, która nigdy się nie przeterminuje. 

Jak tworzyć wizerunek eksperta?

Każdy człowiek woli dobierać do współpracy osoby, które mają pojęcie o danej dziedzinie. Klienci o wiele chętniej nawiązują kontakt od strony bloga niż przez strony wizytówkowe. Widzą, że mają do czynienia ze specjalistą, który posiada przydatną wiedzę i wskazówki. Wówczas utwierdzają się w korzyściach wynikających z podjęcia współpracy. Blog biznesowy sprawdza się u osób posiadających i rozszerzających wiedzę. Należy pamiętać, że każdy blog stanowi część strony WWW, ale nie jest elementem obowiązkowym. 

Pozwala na szybkie odnalezienie treści związanych z firmą, dlatego polecany jest dla osób, które szukają taniej reklamy. 

Strona z blogiem, czy bez?

Warto poświęcić trochę czasu i na swojej stronie WWW dodać bloga. Choć nie jest to konieczne, to jest rewelacyjnym narzędziem zwiększającym zasięgi. 


Interesuje Cię stworzenie strony www lub bloga?

To świetnie ponieważ nasze projekty nie są obciążone prawa osób trzecich.
Tak jak? Możemy coś dla Ciebie stworzyć?

Leave a Reply