Skip to main content

Świat bez logo 

Świat bez logo 

Świat bez logo 

czy to możliwe? 

czy to możliwe? 

czy to możliwe? 

Świat bez logo

Futurystyczna przygoda Janka

Janek obudził się pewnego słonecznego poranka, czując, że coś jest nie tak. Coś w powietrzu, coś w dźwiękach miasta za oknem. Ale co to mogło być? W końcu udał się do łazienki. Dokonując porannej toalety, zaczął nakładać pastę do zębów na szczoteczkę. Nagle ze zdumienia przetarł na szybko oczy. Co ulicha? Z jego ulubionej pasty do zębów zniknęła cała grafika. Na szybko rozpoczął nerowo rozglądać się po łazience. Szybko spostrzegł, że wszystko co otaczało go wokół nie krzyczało już kolarami i wymyślnymi grafikami. Nagle zrozumiał, że świat, który znał, zmienił się diametralnie. Zniknęło coś, co zawsze było wszędzie tam, choć często niezauważane – logo.

Wyobraź sobie świat, w którym wszelkie logo po prostu zniknęły. Nie ma już wielkich, kolorowych znaków rozpoznawczych na budynkach, żadnych logotypów na ubraniach, ani nawet malutkich symboli na kubkach do kawy. To właśnie stało się Jankowi.

Zaskoczenie i konsternacja

Janek wyszedł na ulicę, wciąż nie dowierzając swoim oczom. Jego ulubiona kawiarnia, do której chodził od lat, teraz miała nad wejściem jedynie napis „kawiarnia”. Gdzie podziało się znane logo z uśmiechnętym ziarnem kawy? Wszedł do środka, zamówił kawę i usiadł przy stoliku. Filiżanka na kawę, którą zwykło zdobić logo również była bez wyrazu, bez znajomego symbolu. Nawet serwetki były białe i puste.

– Co tu się dzieje? – mruknął pod nosem, spoglądając na swojego smartfona. Ale i tu czekała go niespodzianka. Żadne z aplikacji, których używał na co dzień, nie miały swojego logo. Instagram, Facebook, Twitter – wszystkie były zastąpione przez nudne, szare ikony.

Nowa rzeczywistość

Janek postanowił zrobić krótki spacer po okolicy, żeby zobaczyć, czy to jakaś lokalna awaria czy może coś większego. Im dalej szedł, tym bardziej zdawał sobie sprawę, że to nie jest chwilowy problem. To była nowa rzeczywistość. Wszędzie, gdzie kiedyś widział logo, teraz było pusto. Nawet na billboardach reklamowych zamiast kolorowych obrazków z produktami, widniały jedynie hasła reklamowe.

– Jak teraz ludzie będą wiedzieć, co kupują? – zastanawiał się, patrząc na witryny sklepowe. – Przecież to logo mówiło nam, co jest dobre, co modne, co warte uwagi.

Powrót do korzeni

Bez logo, świat wydawał się dziwnie pusty i bezosobowy. Janek pomyślał o dawnych czasach, kiedy to jako dzieciak rysował swoje własne logo na zeszytach. Może teraz ludzie będą musieli wrócić do tych czasów, tworząc swoje własne symbole i znaki rozpoznawcze.

Może to będzie świat, w którym kreatywność znów stanie się najważniejsza. Gdzie każdy sklep, każda marka, każdy produkt będzie musiał wyróżniać się czymś innym niż tylko znanym logo. Świat, w którym ludzie będą bardziej świadomi tego, co wybierają, kierując się nie tylko wyglądem, ale i jakością.

Nowy początek

Janek uśmiechnął się do siebie, czując, że mimo początkowego szoku, jest coś ekscytującego w tej nowej rzeczywistości. Świat bez logo mógł być dziwny, ale jednocześnie pełen nowych możliwości.

– Może to nie jest takie złe – pomyślał, idąc dalej w kierunku swojej pracy. – Może teraz zaczniemy naprawdę doceniać to, co mamy. I z tym optymistycznym myśleniem, Janek wkroczył w nowy dzień, gotów na wszystko, co może przynieść świat bez logo.

 

LOGO

SZCZERY UŚMIECH MARKI

Logo. Bez niego żadna z dzisiejszych znanych firm nie mogłaby się do nas „uśmiechać” ze sklepowych półek, prasy, TV czy innych form reklam.

Ten wydawałoby się czasem prosty znak graficzny stoi frontem do klienta dbając, aby dana marka zawsze miała mnóstwo powodów do radości kiedy ją kupujesz, polecasz i się z nią utożsamiasz.

LOGO

SZCZERY UŚMIECH MARKI

3 499 zł netto

(4 303,77 zł brutto)

Briefing + Analiza materiałów
Merytoryczny opis projektów
Autorskie prawa majątkowe
3 projekty logo do wyboru
5 korekt wybranego projektu
Umowa cywilno-prawna
Wektorowe wersje logo
Rastrowe wersje logo

Termin realizacji: do 20 dni roboczych

Logo

BURAK DIETA

Stworzone dla tej ogólnopolskiej marki logo było jednym z etapów kompleksowej zmiany wizerunku. BURAK DIETA zyskali logo nowoczesne, a co najważniejsze czytelne bez konieczności rezygnowania z grafiki buraka.

Czytaj więcejStrona projektu

Dużo mówi

GMINA ŁODYGOWICE

Nowy znak graficzny – logo zaprojektowany specjalnie dla Gminy Łodygowice jeżeli tylko zechcesz go poznać bliżej to odkryjesz, że tylko i wyłącznie będzie zyskiwał w Twoich oczach!

Czytaj więcejStrona projektu
Zaciekawiony(a)?

TYLKO SPÓJRZ

Ci klienci już cieszą się ze swojego logo!
Oczywiście to tylko niektóre ze stworzonych projektów logo 🙂

© 2024 Agencja Brandingowa LOGARYTM™ Sp. z o.o.