I. TO WAŻNE. PRZECZYTAJ PROSZĘ.
Prosimy odpowiedz na jak największą liczbę zadanych w formularzu pytań. Wpłynie to znacząco na stopień zrozumienia Twoich potrzeb, co z kolei przełoży się na poprawę jakości współpracy. Odpowiedzi, których udzielisz pomogą nam dokładnie zaznajomić się z potrzebami oraz oczekiwaniami względem przyszłego projektu logo.
Jeśli informacje te będą niepełne, skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły.
II. NAZWA
Pełna nazwa firmy, którą chciałbyś / chciałabyś widzieć w swoim logo.
III. OGÓLNE INFORMACJE O FIRMIE I BRANŻY
Opisz proszę w kilku słowach firmę, rodzaj oferowanych produktów, usług oraz elementy charakterystyczne dla tej branży.
IV. CEL
Do kogo skierowany jest produkt / usługa? Kto jest głównym odbiorcą produktu / usługi? (np. kobiety w przedziale wiekowym 25-40 lat)
V. PRZESŁANIE
Jakie jest główne przesłanie, które pragniesz przekazać swoim klientom i odbiorcom?
VI. ILOŚĆ KONCEPCJI
Standardowa wycena przesyłana w odpowiedzi na ten formularz obejmuje cenę uwzględniającą trzy projekty logo. Jeśli życzysz sobie, abyśmy przygotowali również wycenę uwzględniającą większą lub mniejszą ilość projektów napisz to.
VII. ZWRÓĆ NA TO UWAGĘ / TEGO RACZEJ NIE CHCĘ
Jeżeli jest coś na co podczas projektowania powinniśmy zwrócić szczególną uwagę lub coś co w projekcie absolutnie nie może się znaleźć to opisz to właśnie tutaj. (np. symbol lwa od zawsze towarzyszył naszej kancelarii radców prawnych. Dobrze byłoby więc umieścić go również w nowej, odświeżonej wersji logo).
VIII. SŁOWAMI KLIENTA
Jeżeli klient miałby opisać Twoją firmę w kilku zdaniach, jakie one miałyby być?
IX. JESTEŚMY INNI, PONIEWAŻ…
Co wyróżnia Twoją firmę od konkurencji? (produkty, lata w biznesie, obsługa klienta, innowacyjność, itp.)
X. PRZEZNACZENIE
Gdzie będzie używane logo? (np. druk, strona internetowa, grawer, podkoszulka, długopis, billboard, flota samochodowa, itp.)
XI. KONKURENCJA
Czy podobają się Tobie logo innych firm? Jeśli tak, to prosimy o podanie ich adresów www lub zwyczajnie można je dołączyć do e-maila zwrotnego w formie załącznika. Napisz proszę dlaczego akurat te logo Cię zaciekawiły.
XII. KOLORYSTYKA
Prosimy o opisanie zakresu barw, jakimi mamy posługiwać się projektując logo. Jeśli posiadasz zdefiniowane kolory według określonych palet kolorystycznych, prosimy o ich wskazanie.
XIII. KSIĘGA ZNAKU
Księga znaku to wytyczne i zasady dotyczące używania zaprojektowanego logo. Księga posiada znaczeniowy opis stworzonego znaku, opis jego budowy, opis kolorów według określonych palet barw, pole ochronne znaku. Księga znaku zawiera również zalecania dotyczące stosowania logo i grafik na materiałach reklamowych, flocie samochodowej, itp.
XIV. TERMIN / BUDŻET
Na każdy nawet ten wydawałoby się najdrobniejszy projekt potrzeba określonego czasu oraz pieniędzy do jego ukończenia. Szacunkowa wycena wstępna oparta o informacje dostarczone w niniejszym formularzu zostanie przekazana do 2 dni roboczych licząc od dnia wysłania uzupełnionego formularza.
XVI. SKĄD WIESZ O NASZEJ FIRMIE?
Napisz proszę jak się tutaj znalazłeś(aś). Dzięki!
XVII. INFORMACJE DO KORESPONDENCJI
To już ostatnie potrzebne informacje. Dziękujemy serdecznie za poświęcony czas potrzebny na wypełnienie niniejszego kwestionariusza. Wkrótce skontaktujemy się z Tobą. W międzyczasie, w przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.