Skip to main content
Brief Logo

Brief Logo

I. To ważne. Przeczytaj proszę

Prosimy odpowiedz na jak największą liczbę zadanych w formularzu pytań. Wpłynie to znacząco na stopień zrozumienia Twoich potrzeb, co z kolei przełoży się na poprawę jakości współpracy. Odpowiedzi, których udzielisz pomogą nam dokładnie zaznajomić się z potrzebami oraz oczekiwaniami względem przyszłego projektu logo. Jeśli informacje te będą niepełne, skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły.

II. Nazwa


Pełna nazwa firmy, którą chciałbyś / chciałabyś widzieć w swoim logo.

III. Ogólne informacje o firmie i branży


Opisz proszę w kilku słowach firmę, rodzaj oferowanych produktów, usług oraz elementy charakterystyczne dla tej branży.

IV. Cel


Do kogo skierowany jest produkt / usługa? Kto jest głównym odbiorcą produktu / usługi? (np. kobiety w przedziale wiekowym 25-40 lat)

V. Przesłanie


Jakie jest główne przesłanie, które pragniesz przekazać swoim klientom i odbiorcom?

VI. Ilość koncepcji


Standardowa wycena przesyłana w odpowiedzi na ten formularz obejmuje cenę uwzględniającą trzy projekty logo. Jeśli życzysz sobie, abyśmy przygotowali również wycenę uwzględniającą większą lub mniejszą ilość projektów napisz to.

VII. Zwróć na to uwagę / tego raczej nie chcę


Jeżeli jest coś na co podczas projektowania powinniśmy zwrócić szczególną uwagę lub coś co w projekcie absolutnie nie może się znaleźć to opisz to właśnie tutaj. (np. symbol lwa od zawsze towarzyszył naszej kancelarii radców prawnych. Dobrze byłoby więc umieścić go również w nowej, odświeżonej wersji logo).

VIII. Słowami klienta


Jeżeli klient miałby opisać Twoją firmę w kilku zdaniach, jakie one miałyby być?

IX. Cechy


Gdy spogląda się na jakieś logo niemalże każde wzbudza określone emocje. Proszę za pomocą procentowej skali określić, jakie cechy powinno Twoim zdaniem mieć nowo projektowane logo. Wstaw „X” w odpowiednim polu.

100% 80% 60% 40% 20% 0% 20% 40% 60% 80% 100%
Kobiece Męskie
Zabawne Poważne
Minimalistyczne Złożone
Subtelne Wyraźne
Luksusowe Niedrogie
Stonowane Krzykliwe
Określone Abstrakcyjne
Tradycyjne Nowoczesne

X. Jesteśmy inni ponieważ...


Co wyróżnia Twoją firmę od konkurencji? (produkty, lata w biznesie, obsługa klienta, innowacyjność, itp.)

XI. Przeznaczenie


Gdzie będzie używane logo? (np. druk, strona internetowa, grawer, podkoszulka, długopis, billboard, flota samochodowa, itp.)

XII. Konkurencja


Czy podobają się Tobie logo innych firm? Jeśli tak, to prosimy o podanie ich adresów www lub zwyczajnie można je dołączyć do e-maila zwrotnego w formie załącznika. Napisz proszę dlaczego akurat te logo Cię zaciekawiły.

XIII. Kolorystyka


Prosimy o opisanie zakresu barw, jakimi mamy posługiwać się projektując logo. Jeśli posiadasz zdefiniowane kolory wg określonych palet kolorystycznych, prosimy o ich wskazanie.

XIV. Księga znaku



XV. Jak Cię widzą…


Spójna identyfikacja wizualna to już standard. Nie odwlekaj decyzji o wykonaniu pozostałych materiałów firmowych na później. Projektowanie logo to idealny czas na wdrażanie również innych pomysłów reklamujących Twoją firmę. Jeśli już zdecydowałeś/aś się co potrzebujesz postaw „X” w miejscu wybranej usługi projektowania.

XVI. Termin / Budżet


Na każdy nawet ten wydawałoby się najdrobniejszy projekt potrzeba określonego czasu oraz pieniędzy do jego ukończenia. Szacunkowa wycena wstępna oparta o informacje dostarczone w niniejszym formularzu zostanie przekazana do 2 dni roboczych licząc od dnia wysłania uzupełnionego formularza.

XVII. Uwagi


Jeśli jest coś, co ma dla Ciebie znaczenie lub jest istotne z punktu widzenia sukcesu projektu i nie zostało wcześniej poruszone, prosimy tutaj o zamieszczenie jak najszerszego opisu.

XVIII. Skąd wiesz o naszej firmie?


Spójna identyfikacja wizualna to już standard. Nie odwlekaj decyzji o wykonaniu pozostałych materiałów firmowych na później. Projektowanie logo to idealny czas na wdrażanie również innych pomysłów reklamujących Twoją firmę. Jeśli już zdecydowałeś/aś się co potrzebujesz postaw „X” w miejscu wybranej usługi projektowania.

XIX. Informacje do korespondencji