W świecie kreatywnych narzędzi, Adobe to synonim profesjonalizmu, jakości i innowacji. Nic więc dziwnego, że każda zmiana wizualna tej marki wzbudza zainteresowanie zarówno wśród projektantów, jak i użytkowników oprogramowania. W…
Logo bez firmy, czy to możliwe? Logo kojarzy się przede wszystkim z działalnością gospodarczą – firmą, marką, produktem lub usługą. Jednak coraz częściej pojawia się pytanie: czy można mieć logo…
Zastanawiając się, jakie logo jest najlepsze, wielu myśli o nowoczesności, estetyce czy funkcjonalności. Ale prawdziwa odpowiedź nie leży w jednym stylu czy konkretnym trendzie. Najlepsze logo to takie, które jednocześnie…
Po 27 latach działalności na polskim rynku radiowym, nowe logo TOK FM stanowi istotny krok w kierunku odświeżenia wizerunku jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek medialnych w kraju. Nowa identyfikacja graficzna…
Logo i znak towarowy to pojęcia, które często są używane zamiennie. Choć w rzeczywistości oznaczają zupełnie różne aspekty identyfikacji wizualnej oraz ochrony prawnej firmy. Logo to element graficzny, który służy…
Czym jest Grok? Grok to sztuczna inteligencja oparta na generatywnym modelu językowym, stworzona przez firmę X.AI Corp. Założona w marcu 2023 roku przez Elona Muska, firma miała na celu opracowanie…
Na czym polega rebranding? Rebranding to proces zmiany wizerunku marki, który może obejmować odświeżenie identyfikacji wizualnej, zmianę strategii marketingowej, a nawet redefinicję misji i wartości firmy. Głównym celem rebrandingu jest…