Od przyszłego sezonu piłkarskiego logo Ligue 1 zmienia się. Nowy symbol i jego identyfikacja wizualna będą obecne na każdym boisku i na każdym ekranie od 16 sierpnia 2024 roku.
LFP Media z dumą prezentuje dziś nowy, bardziej nowoczesny i kultowy symbol Ligue 1. Znak ten podkreśla swoją wyjątkowość poprzez podkreślenie 1 związanej z L. Jest on odtwarzany w kontrze z L w 1. „L1” to termin często używany przez naszych fanów. Tak więc nasze nowe logo ma dwa poziomy interpretacji, tworząc silne, proste logo, jednoczący emblemat.
Nowa prostsza symbolika
Ten symbol jest częścią nowej tożsamości marki, która jest bardzo nowoczesna i modułowa, dzięki czemu każdy, zarówno kluby, jak i kibice, może ją dostosować do własnych potrzeb. Wszystkie nośniki widoczności marki zostaną odnowione, z nową zastrzeżoną typografią, nową paletą kolorów i nowym systemem graficznym. Wszystkie te elementy zostaną zaprezentowane w późniejszym terminie, poza sezonem.
Objawienie to oznacza również wejście Ligue 1 w nowy cykl rozwoju marketingowego we Francji i na arenie międzynarodowej, w celu stania się marką bliższą fanom i bardziej emocjonalną. W połowie kwietnia LFP Média ujawni nowe logo Ligue 2. Ono również będzie odzwierciedlać ambicję modernizacji i ikonizacji ligi.
To nowy etap w planie podniesienia rangi naszych rozgrywek. Od kilku miesięcy pracujemy nad rebrandingiem naszych lig. Zbudowaliśmy nową platformę marki, która ma na celu uczynienie Ligue 1 bardziej kultową marką. Nowe logo i związana z nim identyfikacja wizualna są kolejnym krokiem w realizacji tych ambicji, które będą widoczne dla wszystkich kibiców od przyszłego sezonu. Chciałbym pogratulować agencji Leroy Tremblot, która zaprojektowała tę nową tożsamość po owocnej współpracy z zespołami LFP Média.
Vincent LABRUNE, przewodniczący Ligue de Football Professionnel
Agencja Brandingowa LOGARYTM™ jest członkiem STGU
POTRZEBNY REBRANDING?
Odważ się to zmienić!