Skip to main content

Od przyszłego sezonu piłkarskiego logo Ligue 1 zmienia się. Nowy symbol i jego identyfikacja wizualna będą obecne na każdym boisku i na każdym ekranie od 16 sierpnia 2024 roku.

LFP Media z dumą prezentuje dziś nowy, bardziej nowoczesny i kultowy symbol Ligue 1. Znak ten podkreśla swoją wyjątkowość poprzez podkreślenie 1 związanej z L. Jest on odtwarzany w kontrze z L w 1. „L1” to termin często używany przez naszych fanów. Tak więc nasze nowe logo ma dwa poziomy interpretacji, tworząc silne, proste logo, jednoczący emblemat.

Nowe logo Ligue 1

Nowa prostsza symbolika

Ten symbol jest częścią nowej tożsamości marki, która jest bardzo nowoczesna i modułowa, dzięki czemu każdy, zarówno kluby, jak i kibice, może ją dostosować do własnych potrzeb. Wszystkie nośniki widoczności marki zostaną odnowione, z nową zastrzeżoną typografią, nową paletą kolorów i nowym systemem graficznym. Wszystkie te elementy zostaną zaprezentowane w późniejszym terminie, poza sezonem.

Objawienie to oznacza również wejście Ligue 1 w nowy cykl rozwoju marketingowego we Francji i na arenie międzynarodowej, w celu stania się marką bliższą fanom i bardziej emocjonalną. W połowie kwietnia LFP Média ujawni nowe logo Ligue 2. Ono również będzie odzwierciedlać ambicję modernizacji i ikonizacji ligi.

To nowy etap w planie podniesienia rangi naszych rozgrywek. Od kilku miesięcy pracujemy nad rebrandingiem naszych lig. Zbudowaliśmy nową platformę marki, która ma na celu uczynienie Ligue 1 bardziej kultową marką. Nowe logo i związana z nim identyfikacja wizualna są kolejnym krokiem w realizacji tych ambicji, które będą widoczne dla wszystkich kibiców od przyszłego sezonu. Chciałbym pogratulować agencji Leroy Tremblot, która zaprojektowała tę nową tożsamość po owocnej współpracy z zespołami LFP Média.

Vincent LABRUNE, przewodniczący Ligue de Football Professionnel



POTRZEBNY REBRANDING?

Odważ się to zmienić!

Leave a Reply