RSPCA zmienia nieczytelny logotyp. RSPCA to Królewskie Towarzystwo Zapobiegania Okrucieństwu wobec Zwierząt. Jest to jedna z najstarszych i najbardziej znanych organizacji dobroczynnych na rzecz zwierząt na świecie. Została założona w 1824 roku w Wielkiej Brytanii przez grupę reformatorów społecznych, w tym sir Richarda Martina, William Wilberforce’a i Reverenda Arthura Broome’a.
Głównym celem RSPCA jest zapobieganie cierpieniu zwierząt poprzez edukację, kontrolę nad weterynaryjną i sądownictwem. Organizacja ta prowadzi schroniska dla bezdomnych zwierząt, oferuje usługi weterynaryjne dla zwierząt w potrzebie oraz angażuje się w działania na rzecz reform prawnych dotyczących zwierząt.
RSPCA ma oddziały na całym świecie, a jej wpływ dotyczy nie tylko opieki nad zwierzętami, ale także edukacji społecznej na temat odpowiedzialności wobec zwierząt i promowania dobrostanu zwierząt we współczesnym społeczeństwie.
RSPCA. Widoczne zmiany
Organizacja wygląda dzisiaj nieco inaczej – zupełnie inaczej! Z dumą prezentuje się dzisiaj nowy, odważny wygląd organizacji charytatywnej, która istnieje już od 200 lat. Nowa marka, wraz z nowym celem – inspirując wszystkich do tworzenia lepszego świata dla każdego zwierzęcia. Oznacza to dla wszystkich rodzajów zwierząt, niezależnie od tego, czy pomaga tysiącom poprzez istotną pracę ratunkową, czy też angażuje się w działania na rzecz zapobiegania i edukacji, zarówno tutaj, jak i na całym świecie. Ale oznacza to również zmiany dla człowieka, ponieważ jest realna potrzeba, aby każdy zaangażował się w dobrostan zwierząt.
W ciągu 200 lat od powstania zmieniły się postawy, zachowania i prawa wobec zwierząt. Zwierzęta jednak nadal stoją przed jednymi z największych wyzwań w 200-letniej historii – od zmian klimatu po utratę siedlisk, intensywne rolnictwo i kryzys kosztów utrzymania. Jeśli nie podejmie się pilnych działań w celu przywrócenia dobrostanu zwierząt ryzykuje się, że życie zwierząt pogorszy się, a nie poprawi.
Kluczowa rola RSPCA.
Jako najstarsza i największa organizacja charytatywna zajmująca się zwierzętami w kraju. RSPCA ma do odegrania kluczową rolę; dzięki potężnemu głosowi można zjednoczyć jednostki i organizacje w celu wprowadzenia zmian. Wiadomo, że nie można zrobić tego samemu, dlatego właśnie powstała nowa, jaśniejsza, odważniejsza i bardziej przyjazna marka. W ponad 200-letniej historii organizacja wpłynęła na zmianę ponad 400 przepisów poprawiających życie zwierząt. Zmiany przepisów objęły laboratoria, farmy, zwykłe gospodarstwa, domy, jak również te zwierzęta żyjące na wolności.
Zmiany logo
Dla wielu osób stara marka była przestarzała lub zniechęcająca. Nie zmieniało się tutaj wizualnie nic od lat 70. To mogło hamować przed byciem nowoczesną, zorientowaną na przyszłość organizacją, którą naprawdę chce i musi być taka organizacja.
Nie chodzi tylko o nowe logo. Chodzi o podniesienie rangi dobrostanu zwierząt i pomoc wszystkim w zrozumieniu, że wszyscy mogą odegrać rolę w poprawie życia zwierząt. Nowa marka pomoże dotrzeć do większej liczby ludzi, którzy być może wcześniej nie zastanawiali się nad organizacją lub jej rolą w dobrostanie zwierząt. RSPCA Chce się zbudować ruch na rzecz zwierząt. Im więcej osób można zainspirować do zaangażowania się, tym większy wpływ można mieć na zwierzęta, teraz i przez wiele lat.
Teraz jest punkt zwrotny, aby móc sprostać nadchodzącym wyzwaniom. Jest potrzeba zaangażowania większej liczby osób, które dołączą do RSPCA celem uczynienia tego świata lepszym dla każdego zwierzaka – ponieważ świat, który jest lepszy dla zwierząt, jest lepszy dla wszystkich.
Agencja Brandingowa LOGARYTM™ jest członkiem STGU
POTRZEBNY REBRANDING?
Odważ się to zmienić!