Końcem roku 2023 zgłosiła się do nas firma Burak Dieta z prośbą dotyczącą rebrandingu marki odpowiedzialnej za catering dietetyczny. Co wynikło z tej kilkumiesięcznej współpracy? Oceńce sami!
Prawdziwe historie
Nieee – to nie tytuł nowego, taniego telewizyjnego reality show. Mowa o prawdziwych zmianach, które od początku realizacji tego wyzwania leżały nam na sercu. Czytajcie dalej, ponieważ wszystko zaczęło się od chęci zmiany firmowego bohatera marki!
Mowa o prawdziwej historii – o wzroscie, który ma przynieść korzyść końcowemu odbiorcy – konsumentowi. Jeżeli on poczuje jakość, całkiem możliwe, że będzie chetniej nabywał i rekomendował ofertę innym. Brand hero ma wzrastać w tej idei. To są jego korzenie.
Dorastanie
Jako ludzie dorastając musimy zmierzyć się z wieloma często nieoczekiwanymi sytuacjami, które przynosi życie. Przytłoczeni, nie radzący sobie z emocjami suniemy przez życie szukając pocieszenia – także w jedzeniu. Jemy więcej niż potrzebujemy, przez co po latach masa ciała jest daleka od tej wymarzonej… Świadomość takich historii sprawia, że nie będziecie już patrzeć na Brand Hero jako na firmową maskotkę. To postać mająca mieć realny wpływ na kondycję klientów-konsumentów Burak Dieta.
To misja.

Zmiana
Trzeba naprawdę wielu czynników, aby dostrzec, że zmiany w życiu są koniecznością. Potrzeba wielu sprzyjających ludzi wokół, aby mieć siłę i motywację oraz nie iść na skróty. Nie zboczyć z obranej drogi. Potrzeba stałego rozwijania świadomości, w tym celowości zmiany wyżywienia.




Co dalej? Zmiana logo
Po bardzo pozytywnym odbiorze przedstawionej historii Brand Hero przyszła pora na zmianę logo marki Burak Dieta. Zachowana miała zostać wizualna forma warzywa, jednak w taki sposób, aby nie był utrudniony odbiór czytelności znaku. Czas pokazuje, że było warto!








Agencja Brandingowa LOGARYTM™ jest członkiem STGU

POTRZEBNY REBRANDING?
Odważ się to zmienić!