Po degradacji z Serie A do Serie B na zakończenie sezonu, Spezia Calcio postanowiła odbudować swoje ambicje za pomocą odświeżonej identyfikacji wizualnej. Nowe logo Spezia Calcio zamiast wzbudzić entuzjazm, wywołało…
Tęczowy klient może zapomnieć się czasem chcąc zostać zauważonym. Klienta nie powinno się okłamywać. To fakt. A co jeśli klient okłamuje sam siebie wierząc, że chwilowa kolorystyczna ekstrawagancja pomoże mu…
Storytelling to sztuka opowiadania historii, która od wieków przyciąga uwagę i łączy ludzi wokół wspólnych wartości, emocji i doświadczeń. Storytelling to potężne narzędzie w zakresie sprzedaży i budowania marki. Niezależnie…
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, z sukcesem wiąże się umiejętność dostosowywania marki do zmieniających się trendów i oczekiwań klientów. Ewolucja marki to nie tylko odświeżenie wizerunku. To przede wszystkim strategiczne…
Znane logo Twitter oficjalnie przechodzi przez rebranding i zmienia nazwę na "X". Wszystko zaczęło się od momentu, kiedy Elon Musk, właściciel tej platformy mediów społecznościowych, postanowił przekształcić dotychczasowe logo ptaka.…
Świadomość, że logo La Vineria zaprojektowane w 2012 ma się nadal świetnie - najprościej na świecie cieszy! Prostota i wyrafinowanie Logo restauracji zostało zaprojektowane z myślą o oddaniu charakteru i…
Potrzebujesz stworzyć silną Markę? Potrzebujesz ją nazwać, ale nie wiesz jak? W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu, posiadanie unikalnej i zapadającej w pamięć nazwy firmy, produktu lub marki może stanowić klucz…