Kilka miesiący pracy i kompleksowy rebranding firmy Drew-Lech z Wisły za nami. Początkowo lokalny tartak. Dzisiaj duże przedsiębiorstwo nie tylko już zajmujące się obróbką drewna.
Firma Drew-Lech już 10 lat temu wyglądała naprawdę okazale. W tamtym czasie Tartak nie miał takiego rozmachu co dzisiaj, stąd lokalna nazwa „Drew-Lech” wystarczała do bieżącej komunikacji biznesowej.
Drew Lech
Firma to rodzinne przedsiębiorstwo założone w 1998 roku. Firma przez lata znacznie się rozwinęła – od skromnego tartaku – do rocznej przeróbki drewna tartacznego na poziomie 15 000 m³. Systematyczne inwestycje umożliwiły firmie osiągnięcie pozycji znaczącego gracza na rynku.
Firma na przestrzeni lat urosła pod każdym względem.
- rozbudowana została infrastruktura,
- zwiększyły się możliwości obróbki surowca,
- poszerzeniu uległ profil działalności firmy,
- zwiększeniu uległa grupa odbiorców usług,
- zwiększyły się możliwości zaopatrzeniowe.
Jak zmieniło się logo firmy Drew-Lech?
Propozycja nr 1
Pierwsza propozycja to znak nawiązujący bezpośrednio do tożsamości firmy. Poprzez dynamiczne zestawienie liter “DL” uwidoczniona została kluczowa symbolika. Drzewo iglaste. Podstawowy surowiec potrzebny do dalszej obróbki i wytwarzania firmowych dóbr.
Propozycja nr 3
Trzecie logo również zasługuje na uwagę. Specjalnie skonstruowany znak przedstawia litery “DL” oraz symbol drzewa, który dopełnia litery. Pień drzewa tworzy światło litery “D”, a kolejne rzędy gałęzi uzupełniają litery.
Znaczeniowość w logo DL
Warto wykorzystać symbolikę znaku graficznego wpisującą się również w usługę transportu i przedstawienie działów firmy DL w sposób przedstawiony na kolejnych grafikach.
DL WOOD
Dla odbiorców Producenta wyrobów z drewna w logo DL widocznym pozostanie symbolika drzewa.
DL LOGISTICS
Dla Transportu międzynarodowego i spedycji w logo DL widoczna będzie strzałka, kierunek, ruch, dynamika.
Elementy identyfikacji wizualnej firmy DL
Od samego początku prowadzona jest także działalność transportowa i spedycyjna, świadcząc profesjonalną obsługę w międzynarodowym transporcie drogowym na obszarze całej Europy. Flota liczy ponad 30 pojazdów, co umożliwia efektywną logistykę. Dodatkowo, firma angażuje się w produkcję opakowań z drewna oraz handel biomasą, posiadając certyfikaty IPPC oraz KZR. Zatrudnienie obejmuje ponad 60 pracowników, obsługujących wszystkie sektory działalności.
Dalszy rozwój
W obecnej fazie realizowany jest innowacyjny projekt mający na celu wzmocnienie konkurencyjności przez wejście na nowy rynek produkcji mebli i innych wyrobów z litego, naturalnego drewna. Planowane jest poszerzenie oferty o nową, w pełni ekologiczną gamę produktów, wytworzonych przy użyciu nowoczesnych obrabiarek CNC, gwarantujących wysoką jakość i precyzję.
* * *
CIEKAWOSTKA
Na potrzeby nowej nazwy została na życzenie klienta odkupiona z wtórnego rynku zajęta domena
dl.com.pl
INTERESUJE CIĘ REBRANDING?
Odważ się na niego!