Skip to main content

Wykonaj stronę typu wizytówka, jeśli jesteś początkującym właścicielem mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa. Dzięki temu będziesz lepiej widoczny w sieci, a klienci bez trudu znajdą niezbędne informacje na temat Twojej marki. Strona wizytówka z pewnością jest przydatna.

Dlaczego potrzebujesz strony wizytówki?

Jesteś początkującym przedsiębiorcom, na głowie masz milion rzeczy i lekkie obawy czy wypali Ci biznes, a tu jeszcze ktoś zawraca Ci głowę i mówi, że koniecznie musisz posiadać stronę typu wizytówka, jeśli chcesz odnieść sukces?

Samo hasło „strona typu wizytówka” mówi niewiele. Ba! Myślisz zapewne, że to coś, co może poczekać, że to taki element twojego biznesu, za który się weźmiesz, jak załatwisz najważniejsze sprawy. To błąd! Strona typu wizytówka to jedna z pierwszych rzeczy, które powinieneś wykonać, gdy otwierasz swój biznes. Szczególnie jeśli jesteś właścicielem mikro, małej lub średniej firmy.

Czym jest strona typu wizytówka?

Najprościej rzecz ujmując, „wizytówka”, to niewielkich rozmiarów strona, gdzie prezentujemy i reklamujemy swoją firmę. Zaletą takiego swojego „miejsca w sieci”, jest to, iż łatwo wówczas naszą markę namierzyć potencjalnym klientom. Ponadto, dzięki takiej stronie możesz zarejestrować się w branżowych serwisach. Przychylniej na twoje usługi patrzą też na przykład samorządy.

„Wizytówki” w sieci projektuje się w bardzo podobny sposób, jak strony internetowe, dlatego tego typu rzeczy od strony technicznej najlepiej zlecić profesjonalistom.

Niemniej jednak warto wiedzieć, z jakich elementów powinna się składać strona typu wizytówka, aby spełniała ona swoją funkcję.

Najważniejsze elementy strony typu wizytówka

  • Pierwszy i najważniejszy element to opis firmy, jej działalności oraz oferowanych produktów.

Internauta, który trafi w sieci na naszą „wizytówkę”, musi wiedzieć, kim jesteśmy i co możemy mu zaoferować.

  • Drugi element to pełne, aktualne dane teleadresowe.

Na pewno potencjalni klienci docenią fakt, że łatwo jest się skontaktować z naszą firmą. W tym miejscu można umieścić także formularz kontaktowy, co jeszcze bardziej usprawni komunikację na linii firma-klient.

  • Trzeci element to aktualności.

 Niech klienci wiedzą, co dzieje się nowego w naszej firmie, jak się zmieniamy i rozwijamy, aby lepiej dopasować się do ich potrzeb.

  • Kolejny ważny element, który powinna posiadać nasza strona typu wizytówka to treściwe hasła reklamowe.

Działają one  na wyobraźnię i sprawiają, że klienci chcą skorzystać z naszych usług.

  • Wizytówka” powinna być także przygotowana w taki sposób, aby na długo zapadała w pamięci tym, którzy na nią trafili.

Niemniej jednak nie wolno przesadzać. Subtelna grafika lub zdjęcie i do tego koniecznie informacje napisane czytelną czcionką – to najlepsze rozwiązanie graficzne dla naszej strony typu wizytówka.

  • Naszą „wizytówkę” można wzbogacić także o tło dźwiękowe.

Ważne jednak, aby ono nie rozpraszało i było związane z naszą branżą. Dlatego może to być na przykład fragment reklamy radiowej, którą przygotowaliśmy w ramach promocji w mediach tradycyjnych.

Leave a Reply