Nowe logo LG? Tak. Znany południowokoreański producent smartfonów, telewizorów i innych technologii, po raz pierwszy od 9 lat zaktualizował swoje logo.
LG, słynny producent smartfonów, telewizorów i innych technologii, po raz pierwszy od 9 lat zaktualizował logo. Zobaczmy, czym różni się ono od starego. Ekhm..
LG zachowało rozpoznawalny zarys twarzy w logo, ale usunęło okrągłą ramkę, kolor stał się bardziej nasycony, ogólny obraz stał się bardziej minimalistyczny. Firma rezygnuje tym samym całkowicie z funkcjonującej dotychczas także wersji trójwymiarowej (3D).
Firma przekazała również dynamizm i świeżość marki poprzez animację. Teraz logo LG może mrugać, uśmiechać się i kiwać głową. W sumie zapowiedziano osiem unikalnych ruchów, dzięki którym logo będzie mogło witać klientów przyjaznym uśmiechem lub poruszać się w rytm muzyki w tle na platformach cyfrowych.
Oprócz charakterystycznego koloru LG Red, firma będzie używać bardziej energetycznego LG Active Red we wszystkich punktach kontaktu z klientami. Wprowadzono również różne elementy gradientowe w kolorach LG Active Red, białym i czarnym, które „oferują różnorodność, ponieważ można je zastosować zgodnie z unikalną charakterystyką każdego produktu lub usługi”.
Life’s Good to slogan LG, którego firma zamierza używać znacznie częściej niż dotychczas. Zawiera ono komunikat o tym, jak LG pomaga swoim klientom cieszyć się jakością życia i cennymi chwilami dzięki produktom, usługom i komunikacji LG. Firma zaprojektowała również nowy krój pisma dla swojego sloganu, który będzie szerzej wykorzystywany jako atut marki na opakowaniach produktów.
Poprzez rebranding LG zamierza przyciągnąć większą grupę odbiorców, w tym młodsze pokolenie.