Skip to main content

Projektowanie i zawalanie terminów. Te dwa określenia można często spotkać również w świecie projektowania grafiki. Niestety. Czy możliwe jest tego uniknięcie?


Nie zawalaj

Jednym z ważniejszych założeń firmy jest niezawalanie terminów. Taką decyzję obraliśmy u samego początku działalności i dzięki temu możemy pochwalić się oddawaniem wszystkich projektów w przypisanych im terminach. Ma to jednak również swoje minusy/plusy*. Poświęćcie jeszcze chwilę i wytrwajcie do końca. Naprawdę nie jest tego dużo 🙂

Minusem/Plusem* jest niebranie kolejnych zleceń celem zaspokojenia niekończącego się łaknienia więcej, więcej…

Wewnętrznie czujemy, że w tym całym zabieganiu jest pewien sens. Wydaje nam się jeśli tylko potrafi się zwolnić można go dostrzec. Praca w komfortowych warunkach wraz z niesłabnącym poczuciem celu oraz oddania tego co się wymyśliło i stworzyło klientowi jest tego warta.

 

Czy możliwe jest projektowanie bez zawalania terminów?

Podsumowanie. Czy zawalanie terminów się opłaca?

Ostatnio otrzymaliśmy zapytanie mailowe dotyczące zaprojektowania nowego logo firmowego. Klientka, choć spodziewała się nieco niższej wyceny wstępnej oraz możliwości podjęcia tematu „z dnia na dzień” zrozumiała popartą należytym uzasadnieniem zapytanie dotyczące możliwości rozpoczęcia współpracy w późniejszym terminie.

Oto co odpisała:
„Nie bez powodu Was wybrałam. Uważam że projekty które wykonujecie są świetne i nie chętnie chciałabym rezygnować z Waszych usług.”

Dziękujemy za wyrozumiałość!!

I co Wy na to? Mieliście kiedyś podobne doświadczenia, że czasem wolniej wcale nie oznacza gorzej?

* niepotrzebne skreślić


Zainteresowała Cię możliwość projektowania grafiki?

Pamiętaj! Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twojego biznesu skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo
(tel. 606 170 256 / biuro@logarytm.com.pl)

Leave a Reply

© 2024 Agencja Brandingowa LOGARYTM™ Sp. z o.o.