Mirinda ma nowe logo. Mirinda to marka bezalkoholowych napojów stworzona w Hiszpanii i wprowadzona na rynek 1959 roku. Do dziś dzień Mirinda nie posiada swojej oficjalnej strony internetowej. Prowadzi konta na Instagramie w różnych krajach. Widać tak jest łatwiej dotrzeć do Gen „Z” o czym później.
W tym roku PepsiCo i The Coca-Cola Company wydają się być zaangażowane w swoistą bitwę graficzną. Niemal co miesiąc jedna z tych firm wprowadza całkowitą metamorfozę dla swoich spółek zależnych. W rezultacie nastąpiła przytłaczająca liczba rebrandingów napojów bezalkoholowych, w tym Fanta, 7Up i oczywiście Pepsi. Niedawno agencja kreatywna Buck i agencja projektowa Bulletproof współpracowały z zespołem PepsiCo Design and Innovation oraz kreatywnym duetem Estudio Santa Rita nad przyciągającą wzrok nową tożsamością dla Mirindy.
Duże „M” w logo
Najważniejszą zmianą w tej serii aktualizacji jest logo, które ma teraz jaśniejszy zielony odcień, ostrzejsze rogi i czystsze linie. Na nowych puszkach znajduje się odważna litera „M”. Dodatkowo, rebranding obejmuje kompleksową zmianę kolorów Mirindy. Każdemu z 50 smaków marki przypisano odrębną paletę kolorów z kontrastującymi odcieniami. Te żywe odcienie są uzupełnione ilustracjami, które przedstawiają smaki poprzez urzekającą gamę wirujących kulistych form, z których każda ma swój własny unikalny wzór.
Nowy slogan
Nowy kierunek i globalny slogan marki Mirinda umacnia markę jako reprezentację następnego pokolenia, celebrując i obejmując tych tętniących życiem twórców, którzy mają odwagę wyrazić swoją kreatywność i wnieść swoją autentyczność zarówno w prawdziwym życiu, jak i w Internecie.
Odświeżona tożsamość wprowadza również nowy globalny slogan marki „There’s no flavor like your flavor”, strategicznie skierowany na rynek Gen Z. Mirinda ma na celu wykorzystanie energii i kreatywności tego pokolenia młodych innowatorów.
Mirinda ma nowe logo
Wyróżniającą się cechą logo jest monogram „M” i towarzysząca mu grafika, które mają na celu przyciągnięcie i zaintrygowanie widza. Pomimo mnogości zastosowanych podejść, powstałe animacje mają hipnotyzujący efekt, który może utrzymać wzrok dłużej niż oczekiwano. Zaskakujące jest to, że te zapętlone animacje sprawiają mi dziwną przyjemność, nawet pomimo różnorodności elementów graficznych. Obracające się owoce 3D z wzorami kropek są szczególnie imponujące i mają wyjątkowy charakter.
PepsiCo Design and Innovation ożywiło Mirindę żywymi, kontrastującymi kolorami i indywidualnymi ilustracjami, które wywołują poczucie dynamicznej energii i zabawy. Uznając, że entuzjaści Mirindy angażują się w markę zarówno cyfrowo, jak i fizycznie, stworzyliśmy tożsamość wizualną, która podtrzymuje jej emocje i odrębność na wszystkich platformach.
Kolory wyrywają oczy z oczodołów
Muszę przyznać, że gdybym przechodził lub przejeżdżał obok którejkolwiek z tych reklam, z pewnością zwróciłyby one moją uwagę. Drukarki pracujące na CMYKu mają po prostu nie dają rady namieszać tego co zostało przedstawione w formie wizualizacji. To fakt!
Mirinda® Unveils Vibrant New Visual Identity