Pomysł na dobry logotyp firmowy. Bardzo często zdarza się, że klienci przychodzą do nas z gotowym pomysłem na logotyp firmowy. Proszą jedynie o to, by ich projekt ubrać w szatę…
Projektowanie nowego logo na przykładzie rebrandingu firmy PZU to jeden z najsłynniejszych przykładów ostatnich lat. Sprawa zmiany logotypu Państwowego Zakładu Ubezpieczeń wzbudzała szereg kontrowersji. Przyczyną była mała innowacyjność, wysokie koszty…
Identyfikacja wizualna firm. Jeśli kiedykolwiek kupiłeś jakiś produkt sugerując się tylko jego naprawdę profesjonalnym wyglądem teraz już rozumiesz, jak naprawdę funkcjonuje prawidłowa reklama. Godne uwagi jest to iż…
Nie tylko projektowanie logo Rysunek satyryczny to oprócz projektowania logo i tworzenia reklam zajmuje w naszej firmie niezwykle wdzięcznym zagadnieniem, jakim jest rysunek satyryczny. Zabawne rysunkowe anegdoty mogą ubarwić reklamowy…
Reklama dźwignią handlu to bez wątpienia jeden z najbardziej wyświechtanych sloganów branżowych. Jednak z nami odkryjesz, że reklama przekłada się na konkretne liczby. Z pewnością dzięki nam ilość klientów może…
Firmowe logo można metaforycznie porównać do nakazu jazdy w stronę naszego produktu lub usługi. Jeśli zostało nieprofesjonalnie zaprojektowane, od samego początku może źle komunikować. W związku z tym może nie…
Logo firmowe powstawało, powstaje i powstawać będzie celem pierwszej, należytej i spójnej identyfikacji wizualnej. Zarówno firm, przedsiębiorstw czy urzędów. Jako pierwsze wita przyszłych konsumentów, klientów oraz innych odbiorców. Jest…