Volvo jest kolejną marką, która w ostatnim czasie zdecydowała się na odświeżenie wyglądu swojego dotychczasowego logo. Jest to trend, który na dobre zagościł wśród producentów samochodów. Starają się one, aby…
Porsche na swoich felgach posiada własne logo, które jak się okazuje ma inne znaczenie niż bycie symbolem 911 i Macana. Pełni inną funkcję, która jest przydatna podczas odwiedzin na stacji paliw.…
Claim to krótkie hasło, które opisuje firmę. Jest ściśle powiązane z logotypem. W rzeczywistości nazwa i claim to spójna całość. Claim potrafi uzupełnić brak informacji o działalności firmy w nazwie.…
Naming jest bardzo ważny. Często nadawanie nazw różnym rzeczom wydaje się o wiele trudniejsze niż można się tego spodziewać i nie dotyczy to jedynie aspektu kreatywności. Właściwa nazwa finalnie zakotwiczy…
Wyświetlanie tekstu produktów na danej stronie internetowej oferowanej przez sklep ma znaczenie, ponieważ to, na jakiej pozycji znajdzie się dana strona internetowa będzie powodowało, czy klienci częściej skorzystają z usług tam…
Tworzenie nazw produktów ma kluczowe znaczenie w kwestii ich późniejszego pozycjonowania i sprzedaży. Warto dodać, że nazwa produktu może zostać zastrzeżona przez nas w urzędzie patentowym, podobnie jak nazwa oraz…
Landing page, czyli inaczej mówiąc, jest to strona docelowa pozyskująca dane kontaktowe użytkownika tzw. leady. Następnie są one wykorzystywane do komunikacji marketingowej. Należy pamiętać, że landing page nie jest stroną…